[O1] Ciężko pali i nie wchodzi na obroty...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 51 cent
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O1] Ciężko pali i nie wchodzi na obroty...

    Czyli tak czy inaczej miałbym 2 kabelki? Nieważne i tak nie chciałem 500Gb, bo podejrzewam, że nawet tych 250 nie uda mi się zapełnić.
    Jeśli chodzi o rozciąganie obrazu, to dzisiaj właśnie mam zamiar poszperać w opcjach i zobaczyć, z czym warto kombinować, a z czym nie. Wczoraj nie miałem już czasu na zabawę, bo zestawik podłączyłem i zestroiłem po 21.00 i już mi się nie chciało z tym bawić...

    A tak z innej beczki, jako że w życiu nie miałem talerza to zadam trochę laickie pytanie: manipulując wczoraj anteną udało mi się ustawić takie parametry:
    siła - 84%
    jakość - 100%
    To zdaje się dobrze?

    Ale dlaczego po jakimś czasie, gdy z ciekawości sprawdziłem ww. parametry pokazywało mi jakość zmieniającą się w przedziale od 70% - 96%? Dodam, że wiatru nie było i antena stała nieruchomo. Chmur tez jakichś specjalnych nie wypatrzyłem...
  • kamkap
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    [O1] Ciężko pali i nie wchodzi na obroty...

    Witam!!
    Czy ktoś może wie co jest powodem że 1,9 TDi AGR ciężko pali (do tej pory paliła z pół obrotu) a jak odpali to chodzi nie równo i nie może wejść na wyższe obroty niż 2 tys
    Podpiąłem wczoraj VAGA i błędów nie pokazuje
    Spodziewam się że to coś z uk wtryskowym
    Jutro sprawdzę wtryskiwacz sterujący(oporność)
    A jak sprawdzić bez sprzętu pompę lub w którym bloku mogę znaleźć dawki wtrysku?
    a może ktoś wie co tu może być?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      zacznij od filtra paliwa- może zapchany :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • kamkap
        Classic
        • 2008
        • 5

        #4
        tylko ze jak zaczął mi szwankować to na początku nie mógł się wkręcić do 2,5 potem jak turbo się włączyło to ciągnął...
        ale sprawdzę na pewno
        a może wiesz jak sprawdzić nastawnik pompy?

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          stawiam na przypchany filtr. co do nastawnika- jak nie ogarniesz napisz pw
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • kamkap
            Classic
            • 2008
            • 5

            #6
            zmieniłem filtr, przedmuchałem przewody sprawdziłem wtrysk sterujący a ona dalej kuleje...
            poza tym dopatrzyłem się że napinacz paska rozrządu się rozleciał ale wałki są dobrze ustawione (nie wiem czy to ma jakiś związek) co teraz radzicie?

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              ustaw prawidłowo rozrząd i daj znać, czy się poprawi :wink:
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • kamkap
                Classic
                • 2008
                • 5

                #8
                ustawiłem ale na tym padnietym napinaczu i dalej kuleje

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  chcesz stracić silnik?
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • kamkap
                    Classic
                    • 2008
                    • 5

                    #10
                    wiem ze to ryzykowne
                    ale spróbowałem

                    [ Dodano: Pon 09 Sie, 10 21:25 ]
                    tylko nie wiem do końca czy to ma ze sobą związek...

                    [ Dodano: Wto 10 Sie, 10 21:03 ]
                    Dziś zmieniłem napinacz ale zaciekawiła mnie taka sprawa koło pompy zalanej paliwem obraca się lekko bez żadnych oporów wiec to chyba jednak pompa??
                    Czy jest możliwość regeneracji takiej pompy jak coś to za ile?
                    I doradźcie gdzie?
                    nie musi być w okolicy Suwałk wyśle w różne miejsca tyle żeby była zrobiona na tip-top

                    [ Dodano: Czw 12 Sie, 10 23:15 ]
                    a jednak pompa.. już zregenerowana

                    Komentarz

                    Pracuję...